Trądzik młodzieńczy

Trądzik młodzieńczy jest to najczęstsza choroba, z jaką zgłaszają się pacjenci do gabinetów dermatologii. Na trądzik choruje prawie 100 % populacji w wieku 14- 20 lat.  Objawy w formie zaskórników, grudek i  krost występują najczęściej na skórze twarzy i szyi. Jednak w wielu przypadkach trądzik atakuje również większe obszary skóry - plecy, czy klatkę piersiową.

Trądzik młodzieńczy jest nie tylko poważnym defektem estetycznym i schorzeniem dermatologicznym, ale też w przypadku wielu młodych ludzi niesie ze sobą konsekwencje społeczne i psychologiczne. Dla młodego człowieka wygląd niejednokrotnie stanowi o jego statusie w grupie i poczuciu własnej wartości. Dlatego też, ale również z czysto medycznych względów (nieleczony trądzik może prowadzić do skomplikowanych powikłań oraz pozostawiać głębokie, szpecące blizny) wczesne podjęcie odpowiedniego leczenia jest ogromnie istotne.

Leczenie trądziku młodzieńczego - zabiegi w Klinice Zakrzewscy

Funkcjonująca w ramach Kliniki Zakrzewscy Klinika Leczenia Trądziku ma za zadanie zaoferować Pacjentom jak najbardziej kompleksową, profesjonalną i skuteczną pomoc. Nasi specjaliści trwale i skutecznie leczą trądzik młodzieńczy, ale też dbają o kondycję skóry po zwalczeniu źródeł choroby oraz rzetelnie edukują młodych Pacjentów. Kluczem do sukcesu jak zawsze w przypadku schorzeń dermatologicznych jest trafna diagnoza orz szybko podjęte odpowiednie i skuteczne leczenie. Dzięki najnowocześniejszej dermatologicznej aparaturze  w Klinice Zakrzewscy  dopasowujemy optymalne metody leczenia trądziku młodzieńczego począwszy od farmakologii, oczyszczania i złuszczania skóry aż po leczenie przebarwień pozapalnych i blizn potrądzikowych.

Łączone terapie zwalczania trądziku młodzieńczego uwzględniają ultranowoczesne zabiegi laserowe, peelingi chemiczne, dermabrazję wodną Hydrafacial MD oraz zabiegi wspierające. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Proponujemy również zabiegi, których celem jest leczenie trądziku różowatego oraz leczenie trądziku dorosłych.

Realizacja

Zabiegi wykonywane przez lekarza:

Zabiegi wykonywane przez kosmetologa: