Wskazania

Medycyna i dermatologia estetyczna to dziedziny, które pozwalają bezpośrednio wpływać na zdrowie i urodę oraz komfort życia Pacjenta. Oferujemy wiele zróżnicowanych sposobów na podkreślenie naturalnego piękna. W Klinice Zakrzewscy służymy naszą wiedzą i doświadczeniem lecząc choroby skóry i włosów, niwelując objawy starzenia oraz kontrolując przyczyny ich powstawania.

Medycyna
Estetyczna

Podążając za najnowszymi trendami w medycynie estetycznej oferujemy naszym Pacjentom szeroką gamę rozwiązań z zakresu medycyny estetycznej oraz najwyższej jakości preparaty, które gwarantują spektakularny, ale naturalny efekt.

ZABIEGI
Na Twarz

Twarz jest naszą wizytówką. Od dziś nie musisz martwić się zmianami barwnikowymi czy widocznymi na skórze twarzy objawami upływającego czasu. Twój problem to dla nas wyzwanie, któremu sprostamy dobierając skrojony na miarę plan terapeutyczny.

zabiegi
Na Ciało

Platformy zabiegowe najnowszej generacji, które gwarantują skuteczność zabiegu, to nasz arsenał do walki z takimi problemami jak nadmiar tkanki tłuszczowej, utrata jędrności, rozstępy czy zbędne owłosienie.

chirurgia
Laserowa

Posiadamy najbardziej zaawansowane technologicznie urządzenia do wykonywania zabiegów laserowych do usuwania tatuażu w dowolnym kolorze, leczenia problemów dermatologicznych, naczyniowych, jak również wykonywania zabiegów anti-aging.

zabiegi
Dermatologiczne

Dbając o piękno ciała Pacjentów, naszym priorytetem jest ich zdrowie. Piękna skóra to zdrowa skóra, dlatego nasi lekarze, korzystając z najnowszych osiągnięć medycyny oraz technologii, wspierają Pacjentów w skutecznej walce z różnymi problemami dermatologicznymi.