Grzybica paznokci - leczenie laserowe
13/03/2019

Grzybica paznokci - leczenie laserowe

Jeśli nasze paznokcie utraciły zdrowy blask, stały się matowe, zmieniły zabarwienie, a płytka stała się zgrubiała, to sygnał potencjalnie rozwijającej się grzybicy paznokci, którą mogliśmy zarazić się korzystając z basenu, sauny czy w trakcie zabiegu pedicure… Grzybica paznokci to problem nie tylko natury estetycznej, jest to przede wszystkim choroba, z którą należy zgłosić się do lekarza dermatologa. Nieleczona, nie tylko nie ustąpi, ale wręcz rozprzestrzeni się, dlatego nie dajmy się przekonać o rzekomej skuteczności domowych sposobów i zdecydujmy się od razu na skuteczne leczenie pod okiem specjalisty.

Leczenie grzybicy paznokci

Metodą leczenia grzybicy paznokci o udowodnionej skuteczności jest laseroterapia. W naszej klinice wykorzystujemy w tym celu laser pikosekundowy Discovery Pico Plus. Laserowe leczenie grzybicy paznokci jest znakomitą alternatywą dla terapii doustnej czy leków zewnętrznych, które często wywołują u pacjentów nietolerancję i wymagają dużego zdyscyplinowania i cierpliwości, gdyż trzeba je regularnie stosować przez dość długi okres czasu. W trakcie konsultacji nasz specjalista dermatolog dr n. med. Marcin Zakrzewski przeprowadzi szczegółowy wywiad, oceni stan płytki paznokciowej i przedstawi skuteczny plan leczenia prowadzący do usunięcia grzybicy paznokci oraz zapobiegający jej nawrotom.

Efektywna terapia laserem

Zastosowanie terapii laserem pikosekundowym Discovery Pico Plus jest obecnie złotym standardem leczenia grzybicy paznokci, bardzo efektywnym i w pełni bezpiecznym. Energia lasera jest precyzyjnie dostarczana do zmienionej tkanki paznokcia i niszczy grzyby chorobotwórcze nie uszkadzając przy tym otaczających tkanek. Grzybica paznokci już dawno przestała być tematem tabu, nie wstydźmy się więc i koniecznie zgłośmy niepokojące objawy dermatologowi, im wcześniej zdecydujemy się na podjęcie leczenia, tym szybciej cieszyć się będziemy pięknymi, zdrowymi stopami bez ryzyka rozprzestrzenienia choroby.