Przebarwienia – zabiegi na twarz

Przebarwienia jako defekt estetyczny są niezwykle częstą przyczyną wizyt Pacjentów w klinikach medycyny estetycznej. I chociaż drobne piegi rozsiane na nosie mogą stanowić urocze dopełnienie urody, to jednak większość przebarwień na skórze, staje się powodem kompleksów i sprawia, że skóra wygląda na starszą i mniej zadbaną.

Skąd się biorą przebarwienia i dlaczego wymagają zabiegu?

Przebarwienia, czyi ciemniejsze plamy różnej wielkości widoczne na skórze powstają z rozmaitych przyczyn. Mogą wynikać z nadmiernej ekspozycji skóry na słońce, lecz równie często są wynikiem terapii farmaceutycznych, przebytych schorzeń, stanów zapalnych lub po prostu zmian hormonalnych. Właśnie dlatego warto je kontrolować i – w razie potrzeby – decydować się na zabiegi na twarz. Wraz z upływem czasu ryzyko pojawienia się na skórze przebarwień staje się przecież większe.

Zabiegi na przebarwienia twarzy w Katowicach

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom medycznym, przy podjęciu konsekwentnej i dobrze prowadzonej terapii przebarwienia można jednak skutecznie eliminować. Do podstawowych metod leczniczych, które skutecznie redukują przebarwienia oraz cieszą się doskonałą opinią Pacjentów, lekarzy i kosmetologów należą przede wszystkim zaawansowane terapie laserowe. W przypadku łagodniejszych zmian wystarcza sięgnięcie po dobrze skomponowane zabiegi kosmetologiczne: peelingi, pielęgnację profesjonalnymi kosmetykami czy kosmetologiczne zabiegi wybielające. Nie bez znaczenia jest codzienna ochrona przeciwsłoneczna. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą zabiegów na przebarwienia, których efektem jest szybkie usuwanie przebarwień, dostępnych w Klinice Zakrzewscy.

Zabiegi wykonywane przez lekarza:

• Zabiegi laserem pikosekundowym

Zabiegi wykonywane przez kosmetologa: